candy1982 當前離線
中級會員
幾過癮架, 一路睇戲一路上HKEPC 167pk 發表於 2012-8-30 13:54
TOP
167pk 當前離線
Banned
R1967 當前離線
8月24曰 Debug 版 pengbo 發表於 2012-8-30 13:27
pengbo 當前離線
要但想問下,系咪又系rayfile? Pipo 自己網頁幾時有得download R1967 發表於 2012-8-30 18:09
因為好多都係 Beta 版,如果唔係玩家怕會出問題, 而且出口版同國內版硬件用料上會有差異, 國內版用出口 ... pengbo 發表於 2012-8-30 18:18
cheong651 當前離線
初級會員
Oldman999999 當前離線
whs 當前離線
進階會員