b-29 當前離線
特級會員
TOP
ykchow 當前離線
中級會員
kwloli 當前離線
真想聽下有冇Pipo W2 的 bad report, 看看才下order!! b-29 發表於 2014-7-28 22:26
johnli5 當前離線
回覆 johnli5 和原装充電器差唔多,著住機充2小時约30% bowieksh 發表於 2014-7-28 17:49
henry56156 當前離線
進階會員
其實呢招改w2 language,有沒咩問題? dandanhk 發表於 28/7/2014 21:11