neo338388 當前離線
進階會員
在技術層面,iOS效率高好多,這個,在當年啲CPU未有咁快時好明顯,不過Android的確生性,唔止在能吸引用家 ... Amuro 發表於 2013-11-3 19:13
TOP
manuleung 當前離線
中級會員
田中‧莫杉 當前離線
Banned
邪惡的化身 當前離線
韓勝妍的依靠~
wy7008 當前離線
C-Leung 當前離線
EPC魚樂小隊
Amuro 當前離線
好彩冇扑鎚。。。 見到百記部 demo 個 screen 較到最光都好暗,仲要係啞色咁暗,心諗點解會咁?? 明明啲 rev ... wewexx 發表於 2013-11-3 19:56
stephen1029dog 當前在線
特級會員
iPad Air 都有 黃mon 問題 manuleung 發表於 2013-11-4 04:54 PM
其實同nexus7 2013 版比,邊部好? ericim 發表於 2013-11-3 20:30
如你喜歡大mon,你會鍾意LG多D wy7008 發表於 2013-11-3 20:45