在技術層面,iOS效率高好多,這個,在當年啲CPU未有咁快時好明顯,不過Android的確生性,唔止在能吸引用家 ...
Amuro 發表於 2013-11-3 19:13


CHing諗多左了!  唔岩自己用就係唔岩用, 就係咁簡單~~

TOP

iPad Air 都有 黃mon 問題
http://digi.tech.qq.com/a/20131104/009049.htm

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

今日騷靈話要半個月後先有demo機, 所以宜家冇得試, 一係就要買

TOP

其實消費者應該明白一分錢一分貨!我買了祇是少許平均地偏黃底!接受到就會玩得開心

TOP

回復 369# 杜龍


    你果部水,又細兩吋,邊有得比…

TOP

好彩冇扑鎚。。。 見到百記部 demo 個 screen 較到最光都好暗,仲要係啞色咁暗,心諗點解會咁?? 明明啲 rev ...
wewexx 發表於 2013-11-3 19:56

你睇邊份review? Test report Gpad 8.3光度只得中下,可能係為咗battery life,不過contrast就非常高。

TOP

iPad Air 都有 黃mon 問題
manuleung 發表於 2013-11-4 04:54 PM


唔通
iFixit 網站發現 iPad Air 的螢幕現在由 LG 提供,其他零件例如 SD RAM 由 Elphida 供應,NAND Flash 儲存則由 Toshiba 提供。Wi-Fi 模組由 USI 提供、觸控螢幕控制組件由 Broadcom 供應,當然還包括 Qualcomm 的 LTE 處理器和 Apple 自家的 A7 APL5698 處理器和 M7 協同處理器。
http://www.eprice.com.hk/pad/talk/4469/46408/1/

TOP

其實同nexus7 2013 版比,邊部好?
ericim 發表於 2013-11-3 20:30

無線充電 vs SD card slot,
7" vs 8.3"

Gpad多個 IR,理論上可以 remote 單反機。
Gpad 好似有 USB OTG,如果full function咁又多個point。

TOP

如你喜歡大mon,你會鍾意LG多D
wy7008 發表於 2013-11-3 20:45

我鐘意細機大mon!
所以LG。

TOP