有冇CHING 裝到天文台呢? 我裝左好多次都彈, 已UPDATE 0608

TOP

試下刷多次再裝。0608係裝到嘅, 我用緊

TOP

呢部好似幾好~~

TOP

有無ching 可以比個0608 我,我用hkbn 去百度雲到dl 真係dl 到我暈,又唔可以訊雷只可以ie,  唔該晒!!!

TOP

有冇CHING 裝到天文台呢? 我裝左好多次都彈, 已UPDATE 0608
fck_8113 發表於 2013-6-22 01:53


師兄,可否詳細講講你如何update到0608, 我試了好多次也不成功, 謝...

TOP

TOP

回復 375# man

先跟上#376DOWN 左個刷機包, 裏面有個教學, 先裝DRIVER, 再用量產工具, 個IMG 就指去0608, 再按升級就可以了
不過REBOOT 個下都幾耐, 我開頭以為開唔到機, 之後擺低佢去沖涼出番黎就OK 哂

TOP

rmb89 + rmb30 運費
ngangelia 發表於 2013-6-21 00:08


唔錯 , keyboard 的手感如何.

TOP

回復 378# sammie

可以, 不錯

TOP

回復 379# ngangelia


    pm 個野黎睇下, 我見好多賣緊 100

TOP