回覆 355# allenvkv

仲有最後希望OPPO 話出年年頭出
希望 重量 外觀 5G 都跟到華為

TOP

回復 361 #Sinair

我本身淨係需求輕同, oled
紅魔又貴又重
呢個華為其實好好,但驚個next難用
最後都係買咗y700 4代

via HKEPC Reader for Android

TOP

回覆  allenvkv

仲有最後希望OPPO 話出年年頭出
希望 重量 外觀 5G 都跟到華為 ...
Sinair 發表於 2025-9-3 09:53

OPPO同IQOO 都會出,但如繼續用LCD都系同K Pad & Y700差唔多重。


via HKEPC Reader for Android

TOP

回覆 362# allenvkv

我用緊2代 都覺得滿意
但靚仔同輕身都好緊要

TOP

回覆 363# andypson

我對效能要求唔高(已經放棄PC模擬器) IQOO應該係打機向 所以唔預佢會輕身啦...
最後希望OPPO

TOP

回復 364 #Sinair

我有一代,四代係明顯輕身同埋薄身

via HKEPC Reader for Android

TOP

回覆  andypson

我對效能要求唔高(已經放棄PC模擬器) IQOO應該係打機向 所以唔預佢會輕身啦...
最後希望O ...
Sinair 發表於 2025-9-3 04:58

唔玩模擬器基本上唔使咁勁
Winlator 過下引就算 要用返windows程式唔該用返正統notebook啦
一堆嘢唔支持 要播片嗰啲遊戲全部基本上玩唔到
跟住有一堆奇奇怪怪問題開唔到遊戲 一係就好似幻燈片咁慢 仲要係好舊嘅遊戲 dx7-8時代嘅嘢 叫做有個方案可以行下windows程式啫 好似ps3/sw 用返pc玩冇咁煩 管理又方便 又唔使要搞一大堆驅動問題

我嗰部y700都係一樣完完全全變咗youtube播放器

不過靚嘅lcd真係值嘅 講真我用部手機oled 同y700 lcd
顏色上面真係差唔多 只係oled黑位靚啲
其他嘢顏色上面兩者基本上冇分別 真係好少
顏色大家都係去到p3 96%

via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2F)

TOP

回覆 367# 暴走呆喵

手機就算用頂級OLED 畫面分別都唔會好大 畫面太細
Y700畫面算係好普通嘅LCD 不過8"無乜選擇

我部Y700未用過YT APP
BROWSER開YT都好少 B站干貨好太多

TOP

回覆  暴走呆喵

手機就算用頂級OLED 畫面分別都唔會好大 畫面太細
Y700畫面算係好普通嘅LCD 不過8"無乜選 ...
Sinair 發表於 2025-9-3 12:48

師兄你真係未用過以前嗰啲lcd
ips幾差都有呀
你係慣咗而家oled

你再用返以前啲華為呀samsung呀 lg
你就知道而家lenovo呢塊panel有幾靚

via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2F)

TOP

我隻眼就係由專業級嘅dreamcolor panel
訓練出嚟嘅 我唔鍾意oled嗰種顏色
但係我睇慣咗 好出位嘅顏色之後
我都有段時間好唔習慣平平淡淡嘅ips
由於hp嗰種專用panel 已經喺四代core i後
已經冇再發展落去 dc3 用咗igzo
但係顏色都係畀唔上lg dc屏 就算用咗去自家嘅顏色控制軟件 點樣都出唔返嗰種顏色
佢又唔好似samsung咁鮮豔 但係又出到鮮嘅綠色
總之用過就知道好正 如果對顏色唔敏感既人係分別唔到
因為我曾經畀個朋友去睇 佢係睇唔出嘅 只係講咗一句靚個ips ...

至於我係日對夜對 當然個感覺唔同啦
就算嗰陣時攞嚟玩街機初音 個顏色靚到唔識講
之後用返普通ips即刻個感覺唔想玩
因為之後部z book壞咗 轉返做用普通嘅dell g15...

至於你話y700嘅ips係好普通 只係我講一句你用慣靚嘢啫
至於我 渣 普通 去到極靚都用過
我隻眼係完全分別到
不過而家都要接受現實 求求其其有srgb100就得
低於呢個標準我隻眼唔舒服
所以之前買個松下本返嚟 點解立即放走就係咁樣
隻眼睇唔慣

但係呢 我又唔鍾意oled嗰種顏色 手機我都好少用
都係鍾意用返notebook/平板

via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2F)

TOP