信自己雙眼!自己去睇最實際!
wy7008 發表於 2013-11-3 21:33

師兄講得岩
我出去幫人買ipad air個時都會試埋部g pad
希望自己好彩
第一部就係完美屏啦

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

甘多問題?
我仲諗住遲下買二手
遲下lg買g2送p pad,
應該有平貨。
Mrcheng 發表於 2013-11-4 08:00



   咁買係平d, 不過我唔想咁樣比錢班G2用戶賺lor

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

好奇一問,mon有問題既機lg 係會換機?

TOP

delete pls

本帖最後由 botomica 於 2013-11-4 08:37 編輯

del post pls, 手快禁多左下
好奇一問,mon有問題既機lg 係會換機?

TOP

如果肯定有得換,
我估好多人買g2,
我都會。
Mrcheng 發表於 2013-11-4 08:28


你都識講「如果肯定」

但每段登記時間鬥快爭得15個位

TOP

好奇一問,mon有問題既機lg 係會換機?
botomica 發表於 2013-11-4 08:33

可能要等佢地CHECK 左先知係換機定換芒

TOP

其實部vega a860已經平過gpad 8.3... 所有野都一樣, 除左mon 細左兩吋....仲有得打電話...

TOP

其實部vega a860已經平過gpad 8.3... 所有野都一樣, 除左mon 細左兩吋....仲有得打電話... ...
杜龍 發表於 2013-11-4 13:13



    雖然而家D PAD同手機SIZE有D混淆, 但係相差兩吋, 都唔應該就咁比較

TOP