tonyepc 當前離線
中級會員
回復 tonyepc 用緊sandisk 64G , why not? vichkvic 發表於 2013-8-14 16:12
TOP
cavey 當前離線
初級會員
請問邊度買到?幾錢?有無32G? 安西光義 發表於 2013-8-14 13:14
vincentysh 當前離線
進階會員
africamyall 當前離線
williamlaw 當前離線
天才 xdxdxd
Ben12345 當前離線
ching, 你地部機係 sgx544 or sgx545? 我部係 sgx544 OS 2.1 RUN ANTUTU, 9682 africamyall 發表於 2013-8-15 14:16
ching, 你地部機係 sgx544 or sgx545? 我部係 sgx544 OS 2.1 RUN ANTUTU, 9682 africamyall 發表於 2013-8-15 02:16 PM