我都諗到又系D驱动玩死你,而家夜啦,明天大家再硑究!我有个别類刷机法,都得架!有几个師兄都成功 ...
b-29 發表於 2018-7-15 23:30


咦!師兄我睇到呢一度喎
應該系固件升級wor
Screenshot_2018-07-15-23-53-05.jpg

TOP

原來真係固件升級先至正確
IMG_20180716_000127.jpg

TOP

我都諗到又系D驱动玩死你,而家夜啦,明天大家再硑究!我有个别類刷机法,都得架!有几个師兄都成功 ...
b-29 發表於 2018-7-15 23:30

我刷機都俾drive 攪左我2小時。。撞下撞下冇啦啦又得左。。係咁裝都有感嘆號。。極不穩定。。註: 我係用winxp 刷機的。

via HKEPC Reader for Android

TOP

原來真係固件升級先至正確
liyee 發表於 2018-7-16 00:04

我係用下載的,睇左幾個同埋 YouTube 都係揀下載。 升級有可能會唔見imei.

via HKEPC Reader for Android

TOP

我係用下載的,睇左幾個同埋 YouTube 都係揀下載。 升級有可能會唔見imei.

via HKEPC Reader for Androi ...
matta722 發表於 2018-7-16 02:25

ching,imei係邊度可以睇到,等我睇下有冇消失在……

TOP

想問下咁多位師兄
sim咭插座,有D咭可認到,有啲卡就認唔到
是否平板硬件問題?
抑或是sim晶片問題?
又嘗試搵兩張中國從化卡比較(平時用開的)
一張可辨認到,另一張就搵唔到此卡存在。
Screenshot_20180716-005546~2.jpg

TOP

Ching 是否用返原裝充電? 我原裝牛充, 原裝牛好熱, 是否隻牛有問題?

via HKEPC IR Pro 3.3.4 - Android(2.3.3)

TOP

Ching 是否用返原裝充電? 我原裝牛充, 原裝牛好熱, 是否隻牛有問題?

via HKEPC IR Pro 3.3.4 - Android(2. ...
waiwai8 發表於 2018-7-16 12:21


D山寨跟机牛系差D,可以用其他大廠牛。

TOP

Ching 是否用返原裝充電? 我原裝牛充, 原裝牛好熱, 是否隻牛有問題?

via HKEPC IR Pro 3.3.4 - Android(2. ...
waiwai8 發表於 2018-7-16 12:21

唔好用原廠牛。。

via HKEPC Reader for Android

TOP

點解你地點選下載,我就點選升級禁奇怪?

TOP