candy1982 當前離線
中級會員
可以.....但上載超慢...下載又超快 167pk 發表於 2012-8-29 12:26
TOP
R1967 當前離線
0824 有問題 167pk 發表於 2012-8-29 12:26
167pk 當前離線
Banned
arrychiu 當前在線
進階會員
咁我等824先升級 candy1982 發表於 2012-8-29 12:38
poorguy2009 當前離線
初級會員
我部機义咗成晚8個鐘,都係得99%電,放工先拎來用,已經得返50幾%,用2個零鐘度只係淨返20%,又要臨瞓前义 ... poorguy2009 發表於 2012-8-29 16:09
回復 candy1982 thx, 我用緊個係寫住比U1, 代理跟機送嘅, 請問可以換邊種呢? ... poorguy2009 發表於 2012-8-29 17:13
我不太清楚 好似分別係....我果個play store 齊鴨舌 , root 埋機...etc 代理果個...您問返代理 :tit ... 167pk 發表於 2012-8-29 12:54