可以.....但上載超慢...下載又超快
167pk 發表於 2012-8-29 12:26



咁我等824先升級

TOP

0824 有問題
167pk 發表於 2012-8-29 12:26


Thx!

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

咁我等824先升級
candy1982 發表於 2012-8-29 12:38


依家用得好好地,我都費時升來升去。

TOP

我部機义咗成晚8個鐘,都係得99%電,放工先拎來用,已經得返50幾%,用2個零鐘度只係淨返20%,又要臨瞓前义電,部機只係用咗2星期,請問係咪有問題呢?

TOP

我部機义咗成晚8個鐘,都係得99%電,放工先拎來用,已經得返50幾%,用2個零鐘度只係淨返20%,又要臨瞓前义 ...
poorguy2009 發表於 2012-8-29 16:09



換隻牛試下

TOP

回復 336# candy1982

thx, 我用緊個係寫住比U1, 代理跟機送嘅, 請問可以換邊種呢?

TOP

回復  candy1982

thx, 我用緊個係寫住比U1, 代理跟機送嘅, 請問可以換邊種呢? ...
poorguy2009 發表於 2012-8-29 17:13


你系u1定M1?

TOP

我不太清楚
好似分別係....我果個play store 齊鴨舌 , root 埋機...etc
代理果個...您問返代理 :tit ...
167pk 發表於 2012-8-29 12:54



点解升左diy後入唔到yahoo mail?
gmail,hotmail就得

TOP

回復 338# candy1982
我部M1, 不過個牛寫住for U1嘅

TOP