discman 當前離線
Banned to Post
TOP
bobopig 當前離線
特級會員
聽閒部機無NFC, 所以DO唔到八達通. 有錯請更正. discman 發表於 2013-11-2 13:17
花膠公主 當前離線
中級會員
邪惡的化身 當前離線
韓勝妍的依靠~
進階會員
我都無 不過我見ssp有接近價(貴幾蚊) 但係唔知有冇得即換機(黃mon, 漏光) P.s. 岩岩睇到又降左價$ ... lam5799 發表於 2013-11-1 21:31
roychow1420 當前離線
imax 當前離線
去了多間大電器行,都冇貨,搞乜,樣板機都冇得玩下,正垃圾,不想賣了嗎? ... roychow1420 發表於 2013-11-2 18:09
laico 當前離線
botomica 當前離線
lam5799 當前離線
K 店 or Smart 店 ?? manuleung 發表於 2013-11-2 11:06
咁又係...我之前部nexus7 2013就中左 花膠公主 發表於 2013-11-2 12:34