請問有冇人用到 "whatsapp"
gary7856 發表於 2011-2-10 19:15


無電話應該唔得

TOP

有無師兄知到點樣可以同時於機既本身屏幕與hdmi out同時顯示呢?

TOP

新手一名,睇中101,其實部機有幾多rom?

TOP

新手的我報到
有什麼網頁有繁體軟件比較多及教授用Acrhos101呢?
謝謝^ ^

TOP

Archos 101 Tablet Hacked To Run Android 3.0 Honeycomb

http://aliwaqas.info/archos-101- ... ide/comment-page-1/





----------------------------------------------------------------------------
唔知真定假,有無101的師兄們試玩過?

TOP

Archos 101 Tablet Hacked To Run Android 3.0 Honeycomb







--------------------------------------- ...
siuming81 發表於 2011-2-16 12:27


唔知A70會唔會都有機會上3.0呢?

TOP

原來Archos 70IT 升左2.2要用新既gApps4Archos.apk.....-3-

TOP

想問下有冇一個收音機APP 可以唔使上網或者3G就可以聽?

就咁插HEADPHONE就可以聽...??

TOP

本帖最後由 xmv-ii 於 2011-3-31 10:45 編輯

我用 Archos 101 看 Flash 播的串流影片時,開始時都用彈出約如下的告示:

"此視訊沒對此行動裝置作優化"

不知其他大大亦是否這樣及有沒有解決方法呢?我現在用的是官方出的 Flash 10.2 版.看那些影片是沒問題,不過,開始時總會彈出這一句,直覺某些設定還沒弄好似的.

TOP

請問archos 70最大可支援幾多 g micro sd卡呢

TOP