花膠公主 當前離線
中級會員
TOP
lam5799 當前離線
進階會員
我都買左..又唔覺得有咩問題出現 花膠公主 發表於 2013-11-2 04:05
mjsc 當前離線
billyyau 當前離線
manuleung 當前離線
如果係批mon既問題 咁應該一批機都有問題 分分鐘換極都係咁 我問左ssp某間鋪 做緊$2480 個價真係好吸引 而 ... lam5799 發表於 2013-11-2 03:36
買電子嘢真係撞手神 依家都15/16等唔等下先好 lam5799 發表於 2013-11-2 07:40
中田心 當前離線
回復 花膠公主 師姐 中咩獎呢? 中田心 發表於 2013-11-2 12:36
postmaster 當前離線
咁邊款 pad 唔係"方包咁"? 唔似"方包", 唔通似"豬仔包", "菠蘿包", "叉燒包"? wct 發表於 2013-10-25 10:23