我都買左..又唔覺得有咩問題出現

TOP

我都買左..又唔覺得有咩問題出現
花膠公主 發表於 2013-11-2 04:05


買電子嘢真係撞手神
依家都15/16等唔等下先好

TOP

我第一天在W記買左買白色,配埋白色套。可能我比較好彩,我自己唔係好覺有黃班同漏光問題,而電量都好正常。昨天早上差滿,下午玩左2個鐘左右,昨晚待機一整晚到現在,仲有65%電, 基本上待機好省電,亦冇特別關上wifi
個smart cover 到 knockon 功能都好好用,基本上唔駛用開關制

TOP

我都係第一日一出即買,個芒反覆測試都見不到問題,可能是有一個批號的機有問題!

TOP

如果係批mon既問題
咁應該一批機都有問題
分分鐘換極都係咁
我問左ssp某間鋪
做緊$2480
個價真係好吸引
而 ...
lam5799 發表於 2013-11-2 03:36

K 店 or Smart 店 ??

TOP

買電子嘢真係撞手神
依家都15/16等唔等下先好
lam5799 發表於 2013-11-2 07:40



    咁又係...我之前部nexus7 2013就中左

TOP

回復 316# 花膠公主


    師姐 中咩獎呢?

TOP

回復  花膠公主


    師姐 中咩獎呢?
中田心 發表於 2013-11-2 12:36



    8達通DO唔到

TOP

回復 318# 花膠公主
太舊版嘅八達通係嘟唔到,正常

TOP

咁邊款 pad 唔係"方包咁"?
唔似"方包", 唔通似"豬仔包", "菠蘿包", "叉燒包"?
wct 發表於 2013-10-25 10:23



    笑左.....

TOP