都係未得
怎樣手動輸入apn
可否詳細講解
唔該師兄
liyee 發表於 2018-7-15 10:06



    師兄,可以去3仔舖,問下佢地可否幫下手搞掂佢!

TOP

都係未得
怎樣手動輸入apn
可否詳細講解
唔該師兄
liyee 發表於 2018-7-15 10:06


包裝應該有寫。
小弟唔熟年卡,你睇吓,會唔會係呢一張?

https://m.facebook.com/KKsimcard/posts/1194936257317706

係嘅,就跟住做啦。

TOP

包裝應該有寫。
小弟唔熟年卡,你睇吓,會唔會係呢一張?



係嘅,就跟住做啦。 ...
teasee 發表於 2018-7-15 11:29

犀利,噉都俾你搵到,係呢張
又嘗試下先,唔該

TOP

係唔係喺偏好設定嗰度搞呢
輸入ID嗰度,淨係可以輸入數字…
Screenshot_20180715-123022.jpg
Screenshot_20180715-123002.jpg
Screenshot_20180715-122909.jpg

TOP

本帖最後由 b-29 於 2018-7-15 13:09 編輯

個開机画面鬼咁肉酸,見到都作呕,唯有改左佢,用自己喜欢的画面。但跟住嘅动画,由於要root 机,自己又唔鍾意root 机,咪由得佢暂時係度。下图是第一,第二開机图。

7彩又明亮嘅開机画,令人耳目一新,心曠神怡,mood 都好D。但比单色又黑蚊蚊画面,用电会多少少慨!

IMG_20180715_125512.jpg (104.89 KB)

IMG_20180715_125512.jpg

IMG_20180715_125514_1.jpg (118.99 KB)

IMG_20180715_125514_1.jpg

TOP

本帖最後由 teasee 於 2018-7-15 13:37 編輯

>> liyee
APN , 試吓第二項 :
mobile.three.com.hk

另外,雙 sim ,未知可否盲插。
呢部機,單卡行 4g,我會插  slot 2

TOP

>> liyee
APN , 試吓第二項 :
mobile.three.com.hk

另外,雙 sim ,未知可否盲插。
呢部機,單卡行 4g,我 ...
teasee 發表於 2018-7-15 13:32


冇反應,和以前一樣

TOP

本帖最後由 b-29 於 2018-7-15 16:00 編輯

各位,那群文件中的M5 ROOT 2, 入面刷twrp 好似有bug, 刷時,按下载,接息了机m5, 会弹出小窗口,叫改選,all format+download, 通常選 download 已经可以完成工作。如選all format+download, 不知会不会洗去imei nos, 各位慎用。
我就唔用啦!

后記,轉用国内版rom, 一样出现上述情况。

IMG_20180715_155446_20180715155737570.jpg (135.38 KB)

IMG_20180715_155446_20180715155737570.jpg

TOP

各位,那群文件中的M5 ROOT 2, 入面刷twrp 好似有bug, 刷時,按下载,接息了机m5, 会弹出小窗口,叫改選,a ...
b-29 發表於 2018-7-15 15:49



    師兄,我想刷m5  rom
配置文件嗰行,放邊個file入去?
IMG_20180715_175835.jpg

TOP

b29 ching,

而家買M5好,或是onda x20好?

thx

via HKEPC Reader for Android

TOP