回復 299# s123456799

其實我都明...
不過諗住買咗kf後, 好似同k3嘅功能重疊咗, 出街/番工又冇理由帶晒兩部...

TOP

部機星期日到左, 用左3日,除左touch反應唔係咁好, 解像冇想像中高(我用ip), Fire絕對係物超所值.
不過e+冇保護貼同套, 帶出街唔係咁方便0羅.

TOP

部機星期日到左, 用左3日,除左touch反應唔係咁好, 解像冇想像中高(我用ip), Fire絕對係物超所值.
不過e+冇 ...
Taiyo 發表於 2011-11-29 18:27



    我見Yxhxx有,但係要有7x蚊
星際個啲會唔會平啲。

TOP

已入手, root 機中

個mon真係好靚

TOP

回復  ichiro


    4430絕對有HW DECODE
angusw008 發表於 2011-11-29 14:38


haha 當然冇Ching你咁有研究啦~
試用Moboplayer播1080i HD Jade mpg 時會lag, 和show用緊soft-decoding only...
but d-zone said no problem in playing 1080p H.264~

TOP

入手!!!!!
想問問各位KINDLE 套同埋貼係邊度買??

TOP

其實想問下有機係手o既朋友 係唔係唔root就裝唔到輸入法同market? 因為我可能想係amzone買D書(老婆公司係美國server)

TOP

回復 300# s123456799

謝解答

TOP

回復 297# moronjj


    一樓教學有虛擬鍵, 可以長期存在

TOP

回復 298# happy_gemini


    街貨要其他CHING答你, Y網大約1800, 貴過1900唔值

TOP