我的 archos 70 IT 已更新到2.0.71,請問各位師兄,70IT是否可以root機呢,我試過一些root機apps,都不成功 ...
malibobo 發表於 2011-1-3 00:19

暫時上了 2.0.71 是未有得 root 機(而家有用家用了 sde 再 root, 但冇咗保用

TOP

yes, i download gApps4archos2 already, i send the link for you
http://www.mediafire.com/?y7e4bacbitq9sdb

TOP

咁我想問下,如果唔用sde+root,剩係update做2.0.71,係咪無得set個cpu做1gb?

TOP

咁我想問下,如果唔用sde+root,剩係update做2.0.71,係咪無得set個cpu做1gb?
hkbba2000 發表於 2011-1-3 01:25

唔是, 你去 settings > About Device > Power management > set Overdrive 就是 1GHz

TOP

本帖最後由 gonyeah 於 2011-1-3 19:33 編輯
router setting 最好 set channel 6, 我試過唔是6的話唔一定連到

至於 y5zone 唔得, 我相信是 javascript ...
evil_clone 發表於 2011-1-3 00:29


我己經係SET 左 CHANNEL 6 但不過清楚少少 我唔係指連WIFI上網 因為我見你講 Y5ZONE
我講係用唔到 WEB SHARING 個APP  呢個APP係可以唔使用 USB CABLE 只經ROUTER 係電腦 可以當ARCHOS係WEB SITE咁打條LINK入去就可以去到部機/SDCARD裏面 存/放FILE 唔使下下放少少入野入張CARD 度都要連USB CABLE  
如果你無誤會錯 又用到個WEB SHARING 個APP 你係有乜特別SETING 嗎 可否教教小弟

TOP

回復 305# gonyeah


   
I try to  run Whatsapp but it can't run. How to get this apps work on archos 70 250G device?

TOP

請問有冇人裝到香港字形?
煩請告知方法!

TOP

請問用唔用到九方?
試過幾個都話只限手機上使用...thx

TOP

我都希望找到一套Q9能用到在70IT上,謝謝大家幫忙。

TOP

各位 C Hing,我的Archos 70IT 已經係2.0.71, 但係當我想裝gapps4Archos, 它說這個是for Android 2.1.,download 完但裝呀唔到!其實繼續用本身的那個AppsLib得唔得呢?它跟我們要download的有什麼分別呢?多謝賜教。

TOP