liyee 當前離線
進階會員
>> liyee 插雙卡 ... 或者可以試吓,先將電盈果個 sim 位,set 做 3g,咁萬年卡就可以自動行番 4g。 咁樣, ... teasee 發表於 2018-7-14 22:25
TOP
b-29 當前離線
特級會員
从顶状態列,你的3卡是正常認出,祇不過激活不到。而激活不到亦涉及很多问题。 从最基本做起,刷rom 1次, ... b-29 發表於 2018-7-14 22:40
嗰張(3)卡喺第二部手機嗰度正常用到 liyee 發表於 2018-7-14 22:49
waiwai8 當前離線
中級會員
刷咗國際rom, 怎棣加返速成輸入法同手寫? waiwai8 發表於 2018-7-14 23:13
teasee 當前離線
漢唐光輝不復再,山河美景幾時來 ...
Moderator
又擺喺手機度,可以上網 又是放回平板 嘗試(teasee)師兄嘅方法 真的投降了 ... liyee 發表於 2018-7-15 00:29
仲未得? 會唔會係,萬年卡要手動輸入 apn 呢 teasee 發表於 2018-7-15 09:21