iplay 50 pro 出咗 android 13 國際版線刷包,有冇人會試?

iPlay50Pro(T1030M)_EN_20230907T

TOP

iplay 50 pro 出咗 android 13 國際版線刷包,有冇人會試?

iPlay50Pro(T1030M)_EN_20230907T ...
ew3t 發表於 2023-11-22 23:21


thx
即試

TOP

另外上網有人話 50pro 可以set 熒幕90mhz, 有冇人知邊度設定, 謝謝


via HKEPC Reader for Android ...
gapgapsite 發表於 2023-8-21 17:10



    就算有都好麻煩,有啲MON的確可以超頻,但要ROOT機,之前紅米K20都可以超頻,但最多只穩定係70~80MHZ

TOP

本帖最後由 card_captor 於 2023-11-25 18:29 編輯

之前買咗內地版無 google,請問可唔可以刷國際版?Thanks

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

本帖最後由 card_captor 於 2023-11-25 22:13 編輯

回覆 25# Q-Q


    Thanks, 做咗一陣功課,似乎可行。心CC想試。
跟教學預備好哂,不過按 volumn- 都入唔到去刷機 mode, 出現「工廠模式」
得咗,原來 windows defender 擋咗個 driver.. 同埋唔使按住 volumn-,插 USB線就自動刷機。

TOP

第一次刷,用佢default "download only", 卡左係開機畫面不停重啟

之後選“update firmware”再刷就ok 了

但都係失望,無得定時開關機功能,3粒掣又無得改位置

刷機又無晒啲資料,唔刷好過

TOP

第一次刷,用佢default "download only", 卡左係開機畫面不停重啟

之後選“update firmware”再刷就ok 了
...
HKPEANUTS 發表於 2023-12-5 07:41


我都未得閒刷添。請問刷咗 android 13 仲有冇 miravision 或有冇多咗啲螢幕顏色設定,同埋有冇濾藍光設定?謝謝。

TOP

本帖最後由 HKPEANUTS 於 2023-12-10 10:04 編輯

回覆 28# ew3t


miravision有, 濾藍光有      (mon 顏色好似變返正常自己, 個人感覺唔開仲好)

都要講下, 未update 前, 超暗模式都係好光, 依家超暗模式都仲可SET 到最暗  
另外好似待機時電無走得咁快

TOP

回覆  ew3t


miravision有, 濾藍光有      (mon 顏色好似變返正常自己, 個人感覺唔開仲好)

都要 ...
HKPEANUTS 發表於 2023-12-9 11:58


好。搵日刷一刷先,唔該晒你。

TOP