用buyup 冇失拖。  你都見証我用左好耐。
b-29 發表於 2020-11-23 13:41

夜貓有一樣唔好,就系唔會自動入倉,我試過幾次,賣家分兩次出貨,我只系入咗一個運單號,就GG了,又要再問賣方,再按排集運,搞一大輪!

TOP

平板九成拒收,應該會送返俾賣家
siukat 發表於 2020-11-23 13:27

樓主好似話 勾左8件貨落嚟,袋入邊得7件。(個袋唔知有冇穿)
唔知樓主係咪噉嘅意思?

TOP

件貨同樓主一樣失咗蹤
俾人扣押左?

TOP

平板九成拒收,應該會送返俾賣家
siukat 發表於 2020-11-23 13:27



    唔會拒收,收後會問你比運費轉寄到其他國內地址或當棄件處理.

TOP

Touch Wood, 我用過幾次4PX都冇事. 4至7件貨集運都試過. 不過都唔過3KG.

TOP

用buyup 冇失拖。  你都見証我用左好耐。
b-29 發表於 2020-11-23 13:41



我跟你 join 左,但暫時未用個集運,反而去佢 fb 買韓國茶預計 12月上葵興拎貨,我會當係首個測試

TOP

由於呢度想問集運唔知點問先唔會錯區,偏偏 epc 係最需要有個集運討論區講淘寶講 new egg,之後我就去左香討問,佢地有個網購專區可以討論下集運

https://www.discuss.com.hk/forumdisplay.php?fid=1142&page=1

TOP

唔會拒收,收後會問你比運費轉寄到其他國內地址或當棄件處理.
patrickwong55 發表於 2020-11-23 14:29



    以前就會,依家一拒收就直接退返俾賣家

TOP

本帖最後由 alexn 於 2020-11-24 07:51 編輯
睇下呢個電話啱唔啱你?
神州
天貓超市香港
2245 3203
liyee 發表於 2020-11-22 18:12


官集香港果段吾一定係用神州架,
官集有咩事一定先同菜鳥客服講。
佢哋會幫你check係邊間運,
然後再去同果間客服講發生咩事(客氣d)。
只要記得講清楚d(吾好打香港式口語),
俾埋截圖,咁就會容易d溝通同解決。
我之前部紅米9都係官集吾見左,
雖然攪左幾日,結果集運一樣賠足!

TOP

官集香港果段吾一定係用神州架,
官集有咩事一定先同菜鳥客服講。
佢哋會幫你check係邊間運,
然後再去同 ...
alexn 發表於 2020-11-24 07:41

哦!
我回複緊#7
佢話收多咗貨,搵唔到神州。

Uploaded_via_HKEPC_IR_Pro_Android(38ef3).jpg


via HKEPC IR Pro 3.6.1 - Android(3.3.1)

TOP