你能她她又學你 ok

但如你"小"力開佢度門, 她會怎樣用她的專業回應呢?

TOP

三星cs正常唔會咁,樓主真係唔好彩...

TOP

頭先咪講"X"咗囉  <----- 最多係樓主個人問題,用粗語說明自己既行為,雖然可能令其他人感到不安
你宜家乜"X"野事吖 <------ 係用粗語關愛他人,分別好大

TOP

i would suggest 樓主 say the same wording in 茶餐廳..

and see the result

TOP

回復 24# winglim7

TOP

外判既維修技術真可怕...軟件升級攪得掂, 都唔想上維修中心..

TOP

雖然做CS唔應該咁反應,不過樓主態度都唔岩,我上過三星客服幾次都超好禮貌

TOP

i would suggest 樓主 say the same wording in 茶餐廳..

and see the result
winglim7 發表於 2012-7-4 16:56



    我建議去銀龍

TOP

回復 28# mansiu

一步到位啦 我就建意去馬欖 去茶記最多咪肚痛 去馬欖激d

TOP

"於是我也不耐煩地告訴她,"頭先咪講""咗囉"  可惡的事情就發生了,公司職員Ashley Lai 大聲地及面目猙獰回敬我地說 : "你宜家乜""野事吖""

即係你有冇大聲地及面目猙獰同人講粗口? 咁樓主又覺唔覺得自己講粗口可惡?
遇到呢D不滿你可以向佢上級投訴又或者去消委會投訴,甚至去報館都得。唔通你覺得發脾氣講粗口然後再上網唱就係自己岩哂?

TOP