回復 16# e27984422


    睇到你段片後我最SEARCH左一陣, 發覺有D怪
佢地咁得閒SHOW俾人睇ROOT左既NOOK, 但係冇一個人教你點ROOT
通常ROOT到既新機一出片, 即日就有教學, 而家我SEARCH過, 全個YOUTUBE得2個人有POST片上黎

唔係話佢假, 係真仲好, 不過我只係有D懷疑佢點ROOT

TOP

回復 20# cchhll


    如果真係一定要比較
MON: FIRE>>>A1>>NOVO7
速度: FIRE>>>NOVO7>>A1
開發性: A1=NOVO7>>>FIRE
電量: 唔知
造工: FIRE>A1>NOVO
UI流暢度: FIRE>NOVO7>A1
價錢: FIRE>>A1>NOVO
保養: NOVO>A1>>>FIRE

TOP

回復 22# angusw008


    因為我主力睇書,NOVO個MON正到我睇唔到一本書已經放手

A1已叫做比較好,但都係唔太舒服

所以FIRE一出~~又快又平又靚的MON......入手

TOP

回復 21# angusw008


    我就咁睇,似PLAYBOOK既ANDRIOD PLAYER概念多過似ROOT咁

不過多部來佬野ROOT到係好事

TOP

本帖最後由 angusw008 於 2011-11-21 23:43 編輯

回復 24# cchhll


    我都想佢ROOT到, 樣對我黎講OK, 係我女朋友唔中意
最緊要佢有MIC有SD SLOT有1GB RAM 再加16G容量, 其他野同FIRE差唔多, 佢個IPS仲係靚少少, 而且比FIRE更輕400VS416G, USD 50蚊抵比佢

TOP

回復  e27984422


    睇到你段片後我最SEARCH左一陣, 發覺有D怪
佢地咁得閒SHOW俾人睇ROOT左既NOOK, 但 ...
angusw008 發表於 2011-11-21 23:15


quite complicated.  I think will have some simplified version soon.

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1354487

TOP

本帖最後由 angusw008 於 2011-11-21 23:43 編輯

回復 26# e27984422


     我都想佢ROOT到, 樣對我黎講OK, 係我女朋友唔中意
最緊要佢有MIC有SD SLOT有1GB RAM,再加16GB容量, 其他野同FIRE差唔多, 佢個IPS仲係靚少少, 而且比FIRE更輕400VS416G,  USD 50蚊抵比佢

TOP

本帖最後由 angusw008 於 2011-11-21 23:46 編輯

回復 14# pikpikpik


       如果真係一定要比較
MON: FIRE>>>A1>>NOVO7
速度: FIRE>>>NOVO7>>A1
開發性: A1=NOVO7>>>FIRE
電量: 唔知
造工: FIRE>A1>NOVO
UI流暢度: FIRE>NOVO7>A1
價錢: FIRE>>A1>NOVO (愈大愈貴)
保養: NOVO>A1>>>FIRE

TOP

回復  pikpikpik


       如果真係一定要比較
MON: FIRE>>>A1>>NOVO7
速度: FIRE>>>NOVO7>>A1
開發性: A1 ...
angusw008 發表於 2011-11-21 23:45


速度: FIRE>>>NOVO7>>A1

速度個方面, NOVO 聲稱行A10, 1.5GHZ雙核
但FIRE 行1G 雙核
不是A10 快?

TOP

本帖最後由 angusw008 於 2011-11-22 00:36 編輯

回復 29# pikpikpik


    首先, ARM係冇出過A10, 只有A8, A9及A15架構, A10係NOVO自己既桌頭, 佢係A8架構
第2, 佢話係粒U最高可以上到1.5, 實際係行1G. 如果講最高, FIRE粒OMAP4系列最高個粒可以行2G TIM

仲有佢係單核唔係雙核, 佢話既眾核技術代表一粒晶片入面有好多其他處理器, 包括音效視訊等, 呢D就算係A8之前既ARM11架構都做到, 分清楚眾核心同多CPU核心係兩回事
想知究竟粒U係幾多核心, 除左睇粒U既官方資料 (唔係部機既宣傳), 最簡單係睇佢咩架構, 正如上面講左, NOVO粒A10(你可以理解A10係佢個名, 正如你可以叫阿MAY, 但實質你係個男人)係A8架構, A8唔支援多核心, 只有A9同A15支援

有時, 除左睇佢既宣傳, 亦要小心某D 所謂PRO人講既野, 你明我講咩啦

TOP