本帖最後由 angusw008 於 2011-11-22 00:36 編輯
回復 29# pikpikpik
首先, ARM係冇出過A10, 只有A8, A9及A15架構, A10係NOVO自己既桌頭, 佢係A8架構
第2, 佢話係粒U最高可以上到1.5, 實際係行1G. 如果講最高, FIRE粒OMAP4系列最高個粒可以行2G TIM
仲有佢係單核唔係雙核, 佢話既眾核技術代表一粒晶片入面有好多其他處理器, 包括音效視訊等, 呢D就算係A8之前既ARM11架構都做到, 分清楚眾核心同多CPU核心係兩回事
想知究竟粒U係幾多核心, 除左睇粒U既官方資料 (唔係部機既宣傳), 最簡單係睇佢咩架構, 正如上面講左, NOVO粒A10(你可以理解A10係佢個名, 正如你可以叫阿MAY, 但實質你係個男人)係A8架構, A8唔支援多核心, 只有A9同A15支援
有時, 除左睇佢既宣傳, 亦要小心某D 所謂PRO人講既野, 你明我講咩啦 |