portishead 當前離線
中級會員
TOP
sinnk 當前離線
kafachan 當前離線
doraemon_eric 當前離線
初級會員
panda360 當前離線
進階會員
leungdwk 當前離線
goddamnit 當前離線
bbyubb 當前離線
我愛曲線
10寸帶出街真係好麻煩. 又多人睇到你做乜. 所以出街都係7寸好. goddamnit 發表於 2010-11-30 21:41