10寸啦

TOP

我會選10吋, 因為會用黎睇相睇片多.

TOP

本帖最後由 kafachan 於 2010-11-30 13:59 編輯

我會選7吋, 要大mon我回家用電腦好了,小小地七吋方便係街使用.對我來說足夠睇片打機睇電子書都無問題

TOP

For tablet, I will take 7" for mobility.

TOP

TOP

回復 25# panda360

太大部,隻手要咁大動作,我就真係唔多鐘意

TOP

I would select 7寸, as I plan to bring it out form home

TOP

10寸帶出街真係好麻煩. 又多人睇到你做乜. 所以出街都係7寸好.

TOP

10寸帶出街真係好麻煩. 又多人睇到你做乜. 所以出街都係7寸好.
goddamnit 發表於 2010-11-30 21:41


係街唔睇 av 應該無問題

TOP

回復 29# bbyubb


    就好似你睇報紙時, 側邊既人係咁痴埋黎睇. 好討厭架~

TOP