個套好似幾fit, 雖然見國內人話原裝既未出到.
呢o的膠皮, 白色既會唔會好易污髒 ?

TOP

就係驚
所以訂黑色

TOP

我訂左白色加多張保護貼

TOP

本帖最後由 stephen1029dog 於 2011-6-9 20:25 編輯
可惜電池寄不到到香港~
extralam 發表於 2011-6-9 12:36 AM


我見過鴨記d電子工具店有一店有這些電賣.

另我問了新高鄧專修理電池店,佢話可以改,連工包料280-480,自己唔識攪諗住比人攪.

TOP

我看今期e-zone 講佢係A9 1.2GHz , 唔係800咩?

TOP

我想問用呢款移動充電器可唔可以充到電?

http://item.taobao.com/item.htm? ... p;cm_id=&pm_id=

TOP

我剛剛在TB 買了(RMB1040), 明天可以發貨, 而且有一些小禮物附送

TOP

我剛剛在TB 買了(RMB1040), 明天可以發貨, 而且有一些小禮物附送
andrew225 發表於 2011-6-9 22:31


有咩小禮物送呢?合唔合部機用架?

TOP

清潔布, 屏幕保護貼, OTG 線, 光碟一隻

TOP

提示: 該帖被管理員或版主屏蔽

TOP