有心想買,但無從入手?
chunlong 發表於 2011-11-28 18:05



  有無ching教路,無言感激

TOP

唔該師兄試下播片如何@@? 1080食唔食到 我唔想轉播...直入去睇><

TOP

有無ching教路,無言感激
chunlong 發表於 2011-11-28 21:41



    我入手途徑在雅苦拍賣

TOP

我入手途徑在雅苦拍賣
pka 發表於 2011-11-28 23:03



    pm左。
thx

TOP

唔該師兄試下播片如何@@? 1080食唔食到 我唔想轉播...直入去睇>
phone1988 發表於 2011-11-28 21:59


7" Mon tablet仔 睇1080...有点要求過高吧
seems no HW decoding...  so quite lag la~

Yahxx auction 有好多慢慢揀:
1) 唔駛訂金的, 就一手full payment一手現貨, but $18xx-19xx
2) 要先過訂金的, 就多數平d...$17xx-18xx
先睇一睇信譽, 再自己揀選風險啦.

TOP

7" Mon tablet仔 睇1080...有点要求過高吧
seems no HW decoding...  so quite lag la~

Yahxx au ...
ichiro 發表於 2011-11-28 23:23



收到哂
thx

TOP

e…原來仲未有中文手寫輸入架?
因為買呢部, 主要想買比老豆學上網

TOP

回復 268# s123456799


    坊間已經早3天出晒教學安裝中文~goolge一下就有

TOP

今日睇左E鬆有教裝HKIME了.....
我好心痕呀....希望部機快D到手啦

TOP

請問各位有呢部機既師兄, 可唔可以代為測試下RMVB播放能力, 謝謝!

TOP