岩岩先放部n7 2013
諗住換LG
依家等交收
中伏
希望LG快啲解決

TOP

琴曰係ws試果兩部真係黃得好誇張,再去百記試果兩部就好好多,如果唔係知邊個位出事,好難發覺有問題,我估 ...
vFaNS 發表於 1/11/2013 12:16 PM



    我部31號早上十點鐘買既 用SCREEN TEST CHECK機無問題
    好奇有問題如何黃邊

TOP

本帖最後由 settrick 於 2013-11-1 12:32 編輯

IMG-20131101-WA0001.jpg

背光燈

TOP

我部31號早上十點鐘買既 用SCREEN TEST CHECK機無問題
    好奇有問題如何黃邊 ...
中田心 發表於 2013-11-1 12:27



   我都想知, 我係WIL神CHECK第一部已經覺得無問題, 快手比錢...

TOP

本帖最後由 dee329 於 2013-11-1 12:39 編輯
背光燈
settrick 發表於 2013-11-1 12:30



DEL

TOP

背光燈
settrick 發表於 1/11/2013 12:30 PM



    WOW 好堅喎  去換機啦

TOP

是背光燈一光一暗—粒一粒咁,黃邊未影!

TOP

20131101_123541a.jpg

我個部左黑右黄

TOP

是背光燈一光一暗—粒一粒咁,黃邊未影!
settrick 發表於 1/11/2013 12:38 PM



    你部有齊兩個問題?  神機

TOP

黃mon是lcd硬件問題,無得搞

TOP