bbyubb 當前離線
我愛曲線
進階會員
藍芽 可唔可以 SEND野?? evo88 發表於 2010-12-16 00:02
TOP
abcjerry 當前離線
昨日試過root機,Z4root行完話root到,但行cpusetup時卻顯示未root,請問怎樣辦? 另up到2.2後youtube唔得, ... ckikin 發表於 2010-12-15 09:22
vayfilo 當前離線
初級會員
唔可以裝APP去SD卡度.我移番APP入手機就可以ROOT番了 abcjerry 發表於 2010-12-16 02:02
ckikin 當前離線
中級會員
hijack 當前離線
acnnn 當前離線
已裝cedIME, 請問點樣由英文轉做中文輸入? acnnn 發表於 2010-12-16 15:49
firewong 當前離線
mingmingyiu 當前離線
唔可以裝APP去SD卡度.我移番APP入手機就可以ROOT番了 abcjerry 發表於 2010-12-16 02:02 AM
dragonman 當前離線