藍芽 可唔可以 SEND野??
evo88 發表於 2010-12-16 00:02


可以

TOP

昨日試過root機,Z4root行完話root到,但行cpusetup時卻顯示未root,請問怎樣辦?
另up到2.2後youtube唔得, ...
ckikin 發表於 2010-12-15 09:22


唔可以裝APP去SD卡度.我移番APP入手機就可以ROOT番了

TOP

唔可以裝APP去SD卡度.我移番APP入手機就可以ROOT番了
abcjerry 發表於 2010-12-16 02:02

A lazier workaround is to mount your internal storage to your PC before rooting.

TOP

回復 252# abcjerry
原來如此,回家即試,謝謝!

TOP

我想知可唔可以用藍芽點set去連電腦連個internet黎用?

TOP

已裝cedIME, 請問點樣由英文轉做中文輸入?

TOP

已裝cedIME, 請問點樣由英文轉做中文輸入?
acnnn 發表於 2010-12-16 15:49


試到了,原來在英文鍵盤長按左下角"?123"鍵就有得選

TOP

本帖最後由 firewong 於 2010-12-16 17:46 編輯

係設定度可以較係個鍵盤度轉中英.

TOP

唔可以裝APP去SD卡度.我移番APP入手機就可以ROOT番了
abcjerry 發表於 2010-12-16 02:02 AM


大大你好勁!!!
   

TOP

70原來裝唔到Tango.......

TOP