本帖最後由 b-29 於 2018-7-12 10:55 編輯
噚晚想試下sdsim咭,sd咭即插即認,但sim咭我得nano sim所以試唔到,不過要提提大家開殼換咭要小心啲,應該 ...
yinyin 發表於 2018-7-12 10:49



   後蓋, 輕輕力由usb口,慢慢拗開,便可以了....sim card 要將卡切口的部分,向下。可以將電話訉號同手機比較下呢?

TOP

同意, 暫時部機基本上唔使root機都很好用.
其實update和談論設定那些, 是否應該去返另一個主題: "酷比魔方M5 10.1吋十核 Android 4G 電話平板"呢?

玩root 机的,已经有twrp, 可以玩玩下,。希望那个twrp 是冇带root机的。以前安卓6的twrp 冇带root 机的, ...

TOP

本帖最後由 b-29 於 2018-7-12 11:14 編輯
同意, 暫時部機基本上唔使root機都很好用.
其實update和談論設定那些, 是否應該去返另一個主題: "酷比魔方M ...
kingkk 發表於 2018-7-12 10:58



    那边我冇權力整理rom,刷機等資料顯示在頭頁,以便日後翻查,其實,開了這個二奶post 都糸私心,方便日後自已刷,修機方便!

亦都方便大家,可以系頭頁,1楼翻查資料。

不過,標題會改下,因為這優惠活動已經結束了!

TOP

其實唔好話有私心, B29兄在酷比平板方面, 係呢度都幫左大家好多.  我就係由T8plus開始, 都留意你的post.
你的post, 方便大家唔使四圍搵LINK, 刷機或更新軟件, 真係做福人群.

那边我冇權力整理rom,刷機等資料顯示在頭頁,以便日後翻查,其實,開了這個二奶post 都糸私心,方 ...

TOP

其實唔好話有私心, B29兄在酷比平板方面, 係呢度都幫左大家好多.  我就係由T8plus開始, 都留意你的post.
你 ...
kingkk 發表於 2018-7-12 11:50


多谢捧场。

TOP

我都係睇到b-29兄個POST先心思思平平地買部玩下, 一千蚊港玩買到部機睇下片都幾開心, 如果係全貼屏就完美,睇下玩一年半載會唔會出部全貼屏

TOP

用魯大師,測試跑分
已過十萬
Screenshot_20180712-141148.jpg

TOP

qq群主尚未回复m5 相机閃光灯的问题,要追问下了。

TOP

一千蚊港纸買吾到
要千二喎

TOP

一千蚊港纸買吾到
要千二喎
taxman123 發表於 2018-7-12 15:39



    希望人仔快D跌到1:1, 那時,便可以吧!

TOP