frmcfa 當前離線
進階會員
會快D? tw90998088 發表於 2017-5-2 21:39
TOP
tw90998088 當前離線
中級會員
more smooth. yes. and remember to do fstrim. the problem is that 2012 only has 1gb of ra ... frmcfa 發表於 2017-5-2 21:43
frmcfa 發表於 2017-5-2 21:48
有無得mod佢改做2G Ram呢? tw90998088 發表於 2017-5-2 21:51
don't waste the money. get the zte trek 2! mine 2012 is just a paperweight.... frmcfa 發表於 2017-5-2 22:02
kyohin 當前離線
幾時出港行...... kyohin 發表於 2017-5-3 16:28