我都覺得呢幾正架,宜家好似已經無咩行貨賣啦

TOP

裝了cm11都會自動移除sd
雖然平時唔多用到sd卡…

希望唔係我部機問題,快d升上5.0希望能解決

TOP

辛辛苦苦換左個新屏,依家個光印又再出現啦~~~
已經過左保啦~~~~~~~

http://forum.xda-developers.com/ ... unofficial-t3068434
CM12.1,係咪ANDROID 5.1?

TOP

辛辛苦苦換左個新屏,依家個光印又再出現啦~~~
已經過左保啦~~~~~~~


CM12.1,係咪ANDROID 5.1? ...
kit0072 發表於 2015-4-4 10:40

所以我諗諗吓,滿保前都無換,唔係太礙眼就算

請問Official有無得升5/5.1

via HKEPC Reader for Android

TOP

仲有冇得上5.0?

TOP

我部韓版升左上5.0.2了 唔知港版有得升未

TOP

我部韓版升左上5.0.2了 唔知港版有得升未
warrensd 發表於 2015-4-12 08:06

停產咗咁耐仲有得升  ??

TOP

LG準備走數

TOP

我部韓版升左上5.0.2了 唔知港版有得升未
warrensd 發表於 2015-4-12 08:06



    CHING, 升級後, 有沒有繁體顯示?

TOP

回覆 2259# wai0731


  係有嘅,我就係用已升級左嘅G pad回覆呢個post,用左幾個鐘,冇咩問題!

TOP