有冇 case 連藍牙 keyboard?

TOP

搞左成日,終於更新了CM11, ANDROID 4.4.4
哂左最多時間是 固件V50020d 刷不了 Recovery,最後降回V50020a 輕鬆搞掂.
不過cm11 不能碰2下關屏,但可以碰2下開屏,睇下cm11會唔會又係會自動移除sd卡...
Screenshot_2014-09-29-23-48-40.png

TOP

本帖最後由 arescom153 於 2014-10-9 22:24 編輯

老實講.8.3 v500那里買再平?可行可水...

TOP

GPE 版本有得升 5.0, 希望原版快d 有得升
http://www.androidpolice.com/201 ... ollipop-ota-update/

TOP

其實原裝版刷唔刷得GPE版?

TOP

我終於知道什麼程式搞到我部官方4.4.2系統 GPAD 成日被移除SD.
原來是卡布漫畫SET左下載路徑為SD卡.

另外,之前去咗換屏,未換前有光印,第一次換左後,個MON都仲有光印,仲送多粒死點.
第二次返去換,換左塊完美屏比我.

塊屏的漏光方法都唔同左,之前係BAR位漏光
1401062001a98b1c4207a6bf04[3]_thumb[1].jpg

現在是四邊都漏光
IMG_3462_thumb.jpg
我覺得變正常咗.
不過兩種屏都係黃屏

TOP

我終於知道什麼程式搞到我部官方4.4.2系統 GPAD 成日被移除SD.
原來是卡布漫畫SET左下載路徑為SD卡.

另外, ...
kit0072 發表於 2014-12-1 23:59


想問下
如果PRE-SET左條下載路徑為SD卡? 就會有咁的情況?

TOP

想問下
如果PRE-SET左條下載路徑為SD卡? 就會有咁的情況?
daviddavid22 發表於 2014-12-2 00:12


唔明PRE-SET 的意思....
我的情況是破解了sd卡只能讀,不能寫的限制
用smart cover熄mon,開mon,每次開mon都有機率彈出「sd被移除」
卡布預設是內置,我選了sd後,就開始係咁彈,改返做內置就冇再出現問題。

唔知其他軟件選擇sd卡會唔會有事

TOP

請問有冇ching用緊v510 google play edition? 吾知有冇鍋氣?
tonely 發表於 2014-8-5 18:52



    我都想搵部GPE 版...

TOP

想問邊度仲有得買?好多度地方都冇貨 最好行貨

TOP