tcmchan 當前離線
中級會員
TOP
wyleung1 當前離線
初級會員
Amuro 當前離線
進階會員
話時話, 依家新出的G Pad仲有冇黃mon問題呢? tcmchan 發表於 2014-7-19 11:57
點解藍mon就唔係問題? Amuro 發表於 2014-7-20 00:58
因為好似未聽過有人話G Pad有藍mon問題.... tcmchan 發表於 2014-7-20 01:11
leotonch 當前離線
應該係,佢係我面前開封條,但係個盒全白色,唔知係邊度既貨! gkk 發表於 2014-7-16 21:21
Ryan69 當前離線
godlikepaulpaul 當前離線
Banned
xpan 當前離線