我都搞咗好耐,都係喺Sahara出Error,改唔到國際版ROM,結果係要喺QFIL上即入9008 mode後即刻按download制先得

TOP

OK 喎~
請問舊電可以到幾耐 ?

TOP

本帖最後由 oscar2 於 2017-5-2 16:42 編輯

回覆 211# Tommi_Vercetti




你都係咁既樣~????  卡左係理到~?     
解決方法就係唔理佢, 手夠快就得??   
你係咪都係用一鍵進入9008 過舊野?

TOP

本帖最後由 Tommi_Vercetti 於 2017-5-2 17:03 編輯
回覆  Tommi_Vercetti




你都係咁既樣~????  卡左係理到~?     
解決方法就係唔理佢, 手夠快就得??   
...
oscar2 發表於 2017-5-2 16:39


我初初都係換咗幾條線試,然後QPST都有你嘅情況但好快無事,然後喺QFIL到就Sahara出error。
結果我喺直頭直入9008 mode同無做backup,然後即刻喺QFIL按download先flash到,你試試QFIL Flash一次先?

TOP

回覆  Tommi_Vercetti


我熄機情況下按實vol up再連接電腦,平板power燈會不停閃動(已入9008)就可以放手,跟住可以慢慢開個QFIL刷rom...........

你都係咁既樣~????  卡左係理到~?     
解決方法就係唔理佢, 手夠快就得??   
...
oscar2 發表於 2017-5-2 16:39



我熄機情況下按實vol up再連接電腦,平板power燈會不停閃動(已入9008)就可以放手,跟住可以慢慢開個QFIL刷rom...........

TOP

回覆 215# kwanyan


    好, 我有機會再試下~   唔得再有勞師兄你

TOP

回覆 214# Tommi_Vercetti

其實無backup QCN有無事? 見大陸D人話就咁轉去國際rom, GPS會有問題
好似話用3rd party apps用唔到GPS
各位ching有無咁既情況?

TOP

回覆  Tommi_Vercetti




你都係咁既樣~????  卡左係理到~?     
解決方法就係唔理佢, 手夠快就得??   
...
oscar2 發表於 2017-5-2 16:39


試左其他samsung線小米線, 都係停係呢到...

TOP

OK 喎~
請問舊電可以到幾耐 ?
alexn 發表於 2017-5-2 16:32


舊電應該ok夠用
部nexus 7 2012用左咁多年, 睇mp4一個鍾跌10~15%
tab3 plus今日試睇mp4, 一個鍾跌10%, 應該好夠用啦

TOP

用airdroid有問題, 炒大files會screen會off咗著唔番, 跟住部機reboot, 試咗幾次都係咁, 焗住用番cable

TOP