Rockchan 當前離線
中級會員
寫出黎話tab3夠用,幫朋友問就tab4. mingming19 發表於 2017-6-7 13:58
TOP
wukw 當前離線
進階會員
YCB 當前離線
回覆 kanzone 師兄,多謝出報告關於 Tab3 8 Plus 尋日問過旺角有貨,有點衝動想買番部。不過冇 D ... wukw 發表於 2017-6-12 06:26
kanzone 當前離線
回覆 kanzone 唔該師兄,抱歉冇詳細追 post 如果真係可以一張卡行 4/3G,另外一張卡都行到 3G 就 ... wukw 發表於 2017-6-12 09:57
ampm 當前離線
ckleung0923 當前離線
如果一舊舊舊買到水tab4 8+ 我會買水,始終有64GB,可以唔洗插sd,用到雙sim,同埋外觀靚好多,但係連森林同依 ... ckleung0923 發表於 2017-6-12 11:54