寫出黎話tab3夠用,幫朋友問就tab4.
mingming19 發表於 2017-6-7 13:58

依方面好合理,自己覺得夠用唔代表朋友覺得夠用,既然有新機咁當然攞多 D 資料再作決定。

有時候即使舊型號夠用,都會考慮 “有新買新”。

via HKEPC Reader for Android

TOP

本帖最後由 wukw 於 2017-6-12 07:48 編輯

回覆 136# kanzone
師兄,多謝出報告關於 Tab3 8 Plus
尋日問過旺角有貨,有點衝動想買番部。不過冇 Demo 機,Sale 浄係俾咗張單張我睇,而網上又搜尋唔到相關資料,故想向師兄求證:
1. 單張寫使用 Micro SIM,冇提 雙卡。是否真係 雙 Micro SIM?
2. Micro SD 卡是否獨立卡槽?不用與 SIM 2 共用?
3. 是否真係冇收音機?
在此先謝過師兄

再睇清楚單張,有提雙卡槽
1497224055235.jpg
4G + 3G?
1497224011884.jpg
不過感應器冇提有 指南針

TOP

回覆  kanzone
師兄,多謝出報告關於 Tab3 8 Plus
尋日問過旺角有貨,有點衝動想買番部。不過冇 D ...
wukw 發表於 2017-6-12 06:26

Micro SD 卡是與 SIM 2 共用,上面有 Ching 已經講過。

TOP

回覆 202# wukw
1. 雙 MICRO-SIM
2. 與 SIM2 共用
3.
Screenshot_20170612-085819.png

TOP

回覆 204# kanzone
唔該師兄,抱歉冇詳細追 post
如果真係可以一張卡行 4/3G,另外一張卡都行到 3G 就正啦

TOP

回覆  kanzone
唔該師兄,抱歉冇詳細追 post
如果真係可以一張卡行 4/3G,另外一張卡都行到 3G 就 ...
wukw 發表於 2017-6-12 09:57


625 雙 SIM 係可以行 4G+3G…

TOP

回覆  kanzone
師兄,多謝出報告關於 Tab3 8 Plus
尋日問過旺角有貨,有點衝動想買番部。不過冇 D ...
wukw 發表於 2017-6-12 06:26



    旺角報幾錢?

TOP

如果一舊舊舊買到水tab4 8+ 我會買水,始終有64GB,可以唔洗插sd,用到雙sim,同埋外觀靚好多,但係連森林同依悲都揾唔到

TOP

如果一舊舊舊買到水tab4 8+ 我會買水,始終有64GB,可以唔洗插sd,用到雙sim,同埋外觀靚好多,但係連森林同依 ...
ckleung0923 發表於 2017-6-12 11:54


等下喇,或者睇下樓主幾時會翻生 PM 你

TOP

回復 209 #kanzone

我真係pm過樓主,但係已經被x*X%¤,揾唔到佢.....

TOP