正呀喂

同 new N7 各有各好

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

如果g pad有得上4.4就好,今天報導指4.4就算在512ram也能順,期待幾天發報及親生升級看效果

TOP

回復 203# cpk


    屯門市中心間胃信

TOP

其實我試緊機時對面都有位人兄試緊g pad,我見佢開左三四部都唔啱(黑色機),雖然佢都好似有買機走,但我見佢走左一陣個售貨員就收到電話,話個mon邊發黃,唔知係咪同佢有關?
另外我試部機咩問題都無,我等比錢時連ac都登入好晒,個售貨員指比我睇話個mon會發黃我都唔覺有,但佢一句:無理由知有問題仲賣比你,有事又要你反黎換咩?咁我先唔買。

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

岩岩想出機,試左一黑一白都有黃邊,黑色果部仲好明顯,放棄先觀望。多謝ching提點!ps.小弟開chrome browser用白底橫屏,黃邊在左右兩邊

TOP

諗住忍夠部 tab 2 入而部,點知又有問題!以前都試過 Sony 部黃笀機,而家而部又話黃笀真係怕怕!

TOP