本帖最後由 stephen1029dog 於 2012-9-5 09:53 編輯
u19gt仲未可以上4.1.1

C兄怕唔怕變磚   我可用M1的ROM改比 u19gt用  ...
167pk 發表於 2012-9-4 07:32 PM


未有,可能等堅果一同發.
我唔追rom la.我唔急用新rom,本身又無乜大問題.
不過你可改比其他c兄用下,十分謝謝你

TOP

回復 2050# Ponya


    我之前訂o左三部u30GTH結果係~有一部因為MVA panel 退o左~第二部就係IPS panel~但係,情況就同你一樣~我已經試晒up official同non-official rom都係唔得~最初佢仲可以有時開到~開到之後~只唔要熄wifi就可以用到~不過,到後來就瞓直~最後都係逃唔過退貨o既命運~只係得返一部mva panel有朋友o既同事唔介意收留o左~暫時都無咩大問題

我建議你快o的聯絡賣定睇下可唔可以退款~如果唔得~就叫佢幫你送修啦~仲要叫佢煲機同試清楚先好比返你~無謂浪費大家時間同運費用!

TOP

Gmd 得啊
167pk 發表於 2012-9-2 20:11


7兄, 好似 GMD Gesture 呢個鴨舌好 D 喎!, 可以唔使配合虛擬鍵鴨舌用!

TOP

回復  Ponya


    我之前訂o左三部u30GTH結果係~有一部因為MVA panel 退o左~第二部就係IPS panel~但係,情 ...
gsmarti 發表於 2012-9-5 11:12 AM


8月5 號買, 應該無得退款了, 宜家就諗住整番佢或者當跌咗部機算了. 因為我無回鄉証. 番吾倒上大陸.

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

回復 2055# 167pk


    7兄~我驚唔係虛焊咁簡單~因為內地都有唔少人係咁o既情況~但係,wifi死時~藍芽又好地地~如果要淨係虛焊到wifi死唔易~仲要係大部份都係咁~就更加難~家陣除o左原道N70係用返realtek wifi之外~幾乎所有rockchip RK3066都係用返自家o既rk903~做晒wifi同藍芽~(FM就唔知去o左邊~無人駁出o黎)

Ponya兄~你可以試下搵dimbuy send返比賣家~睇下運費點

TOP

回復  167pk


    7兄~我驚唔係虛焊咁簡單~因為內地都有唔少人係咁o既情況~但係,wifi死時~藍芽又好地地~ ...
gsmarti 發表於 2012-9-5 12:20 PM



Oh, 部機都幾麻煩.

TOP

8月5 號買, 應該無得退款了, 宜家就諗住整番佢或者當跌咗部機算了. 因為我無回鄉証. 番吾倒上大陸. ...
Ponya 發表於 2012-9-5 11:49 AM


比行整,之前可以比錢買返個行保.

TOP

你好! 我是新手正準備刷機,
有個問題想請教:
1/ 我的機身no# u30gth ,  但是裝了刷機模式後, Device Manager show 出來是u30gtw... 請問我是否裝錯野??
2/ 咁樣係咪一直到手動唔到ADB Interface 模式
既原因?

TOP

回復 2059# Jefferey


    你試下去Settings -> About Tablet
睇下新機o既model係U30GTW定係U30GTH

TOP