提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

噢! 可惜, 但都多謝你的懶人包!!

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

插耳筒頂住先
u30gt 舊ROM也是這樣, 新既4.1.1好似已改善, 但我沒試過
167pk 發表於 2012-8-31 01:27 PM


佢個mon都係同步嗎?
雙mon看片

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

本帖最後由 勁秋俠 於 2012-9-1 13:07 編輯

我都訂左返黎LU
最終我差電時都跳下跳下
依家無呢個情況

但最大問題係我上緊網時,用到30-40%電量左右佢就係咁不受控亂跳
好差煩,唔知係咪過熱  睇片,玩GAME都無事,係上網先有

同埋FLASHPLAYERS 11我係咪裝唔到?
佢話我唔係當地唔比DOWN,我明明就起香港
唸住試MYTV,點知裝唔到FLASH PLAYERS


至於光死點一粒都冇,係IPS

TOP

CUBE 個網站下載固件好慢, 請問有無快D方法下載?

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

我都訂左返黎LU
最終我差電時都跳下跳下
依家無呢個情況

但最大問題係我上緊網時,用到30-40%電量左右佢就 ...
勁秋俠 發表於 2012-9-1 13:03

差電時觸屏失控好似出左咁多批都好似無改善過, 但如果唔差電都失控就要換機

TOP