167pk 當前離線
Banned
TOP
manman0909 當前離線
初級會員
stephen1029dog 當前離線
特級會員
插耳筒頂住先 u30gt 舊ROM也是這樣, 新既4.1.1好似已改善, 但我沒試過 167pk 發表於 2012-8-31 01:27 PM
勁秋俠 當前離線
中級會員
Ponya 當前離線
進階會員
hihihellohihi 當前離線
魚樂部
我都訂左返黎LU 最終我差電時都跳下跳下 依家無呢個情況 但最大問題係我上緊網時,用到30-40%電量左右佢就 ... 勁秋俠 發表於 2012-9-1 13:03