我開咗個畫中畫功能, 但開蘋果的動新聞就會播放一兩秒後, 就會自動RELOAD, 從頭開始過, 請問有無師兄有同樣問題?

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

昨晚刷官方1.6 時(from 1.2)出現下載IDB 失敗..
現在把機連到刷機軟件,正方是藍色的(之前是綠色), 過十秒左右藍色消失(估計是關了機), 部機亦不能開啟

我想親自帶部機上琛圳整, 有幾個問題:
1. 要帶D 咩去?
2. 要整幾耐?
3. 整機是否去琛圳地鐵"大學城站" 附近的平山工業園維修?

唔該晒各位整過的師兄幫忙

TOP

我W版1.10沒事
您用的是什麼版本
167pk 發表於 2012-8-27 09:56 AM


我的是H版 (1.04 版本)

TOP

個path 錯左
U30GT\U30GT\system\u30gtw   

正確係咁樣,否則個run.bat唔識抄D files入部機到
U30 ...
167pk 發表於 2012-8-27 09:54 AM



都係一樣
我係 overwrite 左本身的 build.prop

TOP

請問E部野幾錢 同邊師兄系邊度買丫?THX

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP