Ponya 當前離線
進階會員
TOP
167pk 當前離線
Banned
nickytlk 當前離線
中級會員
我W版1.10沒事 您用的是什麼版本 167pk 發表於 2012-8-27 09:56 AM
雀仔 當前離線
個path 錯左 U30GT\U30GT\system\u30gtw 正確係咁樣,否則個run.bat唔識抄D files入部機到 U30 ... 167pk 發表於 2012-8-27 09:54 AM
憤怒小孩 當前離線
初級會員