回復  野蠻國度


原道, 艾諾, 昂達,一樣俾人鬧到hihi
C-Leung 發表於 2013-12-4 12:04 AM


自己真係用過先好評論
三隻牌子不同款色我都用過,七寸機計,艾諾>原道>昂達

TOP

本帖最後由 C-Leung 於 2013-12-4 20:53 編輯

回復 11# 野蠻國度


    用過原道同昂達
單核果期真係好差,原道重+超低質tn
昂達wifi弱到無論

雙核好少少,昂達mon太光,部機tune得唔夠順,wifi 唔太keep到長期connect
D人話昂達電好快打柴發脹,好彩仲未有我份

就算四核都有換屏門事件,唔記得原道定昂達
艾諾…最出名係極光,咪一樣有好多負評…

TOP

回復  野蠻國度


    用過原道同昂達
單核果期真係好差,原道重+超低質tn
昂達wifi弱到無論

雙核好少少 ...
C-Leung 發表於 2013-12-4 08:50 PM



原來大家都係由國貨玩起。
我部極光2剛剛退役,GPAD 8.3上陣
國貨就係可以賤玩,特別正係一買番來就ROOT埋,識得TUNE GE,要穩打穩紥做到樓主要求絕冇問題

TOP

回復 13# 野蠻國度


其實我仲頂得順部onda雙核,係慢左少少
上網都係8吋4:3最好
而家部g pad mainly俾屋企人玩住先,我主力負責fine tune (root、除廣告、手勢kill app、backup)
不過仲係有d小問題

先前想買胖丁2,結果g pad出就改變主意lu

TOP