totally agree, 我都因為佢冇得吉先唔買, 但呢樣野就好睇個人既, 我個人需要吉, 所以先唔簡, 但大把ching 只需要黎上網睇下野就冇問題

TOP

思想都落後過人!
雲端服務嘛...抄卡...!

叫「你」用 Google Music, Movies & Books 又話香港未開通!
咁,「你」有幾多套戲喺香港有播?
講嚟講去咪又喺 BT 返嚟嘅什麼 rmvb、mkv...

不如更直接講...Nexus 7 播 rmvb、mkv...檔案有 lag、影響喺地鐵、巴士旅途中睇戲雅興,為此判處 Nexus 7 死罪。

*其實當「你」知到某機無 SD 卡可用...市場上咁多款機,咪唔好睇呢款機囉!使乜舉一大堆借口扮講俾人知「阿乜乜,無卡用架,死得喇...」!

*多謝你喎,今朝先知原來 Nexus 7 喺「無卡用」架。

TOP

呢部機主要係Sell Google  雲端服務
就唔係比你用SD card
你咁中意用SD Card 咪買其他機囉, 洗唔洗係呢到講呀
仲要特登用紅字+大字
人地Nexus 系列咪又係咁
唔見你係呢到嘈

TOP

其實ipad 都出到第三代了, 要習慣tab 無card既人都已習慣了

TOP

nexus系列無插卡是常識吧(至少目前如是)

TOP

思想都落後過人!
雲端服務嘛...抄卡...!

叫「你」用 Google Music, Movies & Books 又話香港未開 ...
epc08 發表於 2012-8-24 12:40


*多謝你喎,今朝先知原來 Nexus 7 喺「無卡用」架。

師兄講得好,笑左~~~~

TOP

無得插卡係佢未出街個時已經知個config
一般常識吧
唔洗特登用紅字+大字

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

樓主辛苦了 下去拎五毛吧

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP