出街用 7" 山寨iPAD (Model#M701) / 3.5" iPod Touch 2GEN(32GB)

辦公室用 3.5" iPod Touch 1GEN(8GB)

在 ...
MCHK001 發表於 2010-8-3 21:46



    .........

如果我嘅生活要去到咁,差不多全天侯準備要上網/網絡-電子化生命,我會自殺。。

哈哈..

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

女仔 7寸, 男仔10寸啦...

TOP

10寸会吾会大了点?在街可能拿不出来,,只能在坐着用

TOP

7寸 上网又好似小了点?

TOP

哪種平板機 尺寸最好?
棗泥麻餅 發表於 2010-8-3 15:44



    衣個問題,我都諗左好耐。

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

MTR = 5"
Cafe shop = 7"
Home = 10"
atv 發表於 2010-8-3 17:05



   

TOP

其實應該看你需要看甚麼了!
7吋的話看單頁漫畫,一般上網及看電影都可以!
10吋可以看到單及雙頁漫畫,雜誌等,上網及看電影的效果當然會更好!

TOP