剛剛徹底洗乾淨部機, 第一次裝Alpha 2 CM9 for Touchpad

SUPREME Mods v1.5


想問問只需要裝第一部份 sup ...
c2deep 發表於 2012-4-16 16:43


我冇行個 supercharger

TOP

想問下大家touchpad裝cm9仲有咩major bug?
有無原生google play? 想買部黎裝cm9用黎上網,睇youtube,睇片ok ...
adilsh 發表於 2012-4-16 19:32


冇大問題. 當然有原生 google play 啦.

TOP

冇大問題. 當然有原生 google play 啦.
syzero 發表於 2012-4-16 21:43


岩岩見佢個alpha2係咪話連睇片都有埋硬解? 睇到720p/1080p?

TOP

有硬解,相機無得影,MIC無得講。

TOP

又有另一個問題, 連接電腦後睇唔到, 抄唔到file, 變唔到做usb drive.

- WinXP 32bit
- 無剔到USB偵錯
- 儲存設定 ---> 已剔謀體裝置 (MTP)

電腦只顯示多了一個多謀體裝置, 無磁碟號碼, 只係睇到面層folder, 入面全空的, 亦都睇唔到, 抄唔到file.

爬好耐網, 見到部份人都有呢個問題, 但係無寫點解決?

有無ching幫到手? thanks.

TOP

我就 connect 到,已經選左 MTP mode,不過只可以睇到面層 files 同資料夾名稱,再入去一層就變空白,co ...
pritt 發表於 2012-2-23 13:11


ching, 我遇到同一問題, 請問你點解決? thanks.

TOP

回復 1796# c2deep


    試試update埋個window media player.....

TOP

請問大家有無試過插隻手指入 CM9 A2,再開個檔案管理之類,可否將手指入面 D FILES 抄入 tp?

TOP

又有另一個問題, 連接電腦後睇唔到, 抄唔到file, 變唔到做usb drive.

- WinXP 32bit
- 無剔到USB偵錯
- 儲 ...
c2deep 發表於 2012-4-17 00:19

要裝MTP DRIVER
睇返之前d post la

TOP

要裝MTP DRIVER
睇返之前d post la
殘兵 發表於 2012-4-17 17:22


我已經爬好耐文, google搜好耐先出帖問, 你講果個所謂driver我都download, 試過唔得.

比你串一串, 即該谷血上腦, 頭腦突然變得靈活, 原來真係window media player問題, update就正常開到睇到抄到.

#1797 dennislock ching講法正確. Thanks.

TOP