R1967 當前離線
中級會員
TOP
167pk 當前離線
Banned
arrychiu 當前離線
進階會員
有燈咁得意 167pk 發表於 2012-7-23 22:45
appleman1234 當前離線
初級會員
按來按去....時得時唔得... 都唔知邊個組合才是正確的進入刷機mode 搞到我用左非常手法來刷刷刷 :de ... 167pk 發表於 2012-7-20 23:23
C兄你沒rom如何刷? 用刷機精靈的重啟入fast bootloader模式便可 167pk 發表於 2012-7-24 22:32
mresearch 當前離線
Finally got it rooted. Thanks!! appleman1234 發表於 2012-7-24 23:03
是否用刷機精靈 167pk 發表於 2012-7-25 04:56
1) ICS 4.0.4 固件 DIY 0619 版 (25-Jul-2012): - 115网盘 : DIY 0619 - MediaFire : DIY 0619 167pk 發表於 2012-7-10 19:39