回復 170# hit28


    1999好貴, 食水好深

TOP

回復 169# SAGAQWE


    輸入法只有2個方法可以解決

1. 修改SYSTEM FILES, 但一再強調唔建議
2. 等CUSTOM ROM

TOP

回復 171# kcthomlau


    CHING計得冇錯, 所以BELOW或=1800先叫合理, 我買1700

TOP

其實我依家反而驚fire太重, 同埋無volume button, 買完又多野要攪
反而novo7 adcanced個價錢, 重量同續航力就好吸引, 可惜cpu慢同埋wifi弱

TOP

回復 175# kcthomlau


    如果novo係用IPS,我根本唔會考慮fire...

TOP

其實我依家反而驚fire太重, 同埋無volume button, 買完又多野要攪
反而novo7 adcanced個價錢, 重量同續航力 ...
kcthomlau 發表於 2011-11-26 10:30



無vol. button真係煩
而且唔似honeycomb個d咁開右下角個notification校音量唔影響操作.
fire要先按底下縮少左個條bar等上下status bar出返黎, 再按右上quick setting
先校到音量, 仲要好多app校完入返去佢當你出左去重新開過.
睇video個d apps本身apps內已經可以校system vol. 無咩問題, 但game個類就唔得了.

仲有另一個問題, fire開好多apps佢都會自己隱藏左最底個back, home, menu key.
特別係如果個apps成日用到back, menu key你會覺得好煩, 用次都會禁返條bar出黎再禁back制.

不過厘兩個問題等第日有ICS custom rom應該可以解決, 不過未知係唔係一定有ICS custom rom就是了.

TOP

回復 176# Nazcar


    但部novo機都幾唔暢順下,a1好佢好多了~

TOP

回復 175# kcthomlau


    其實你想買fire都係因為mon靚+平+快

如果要方便又唔洗搞,同級真係得2500元以上先有了~(法國a牌新機)

而novo我自己及朋友買左都很後悔

唔係話功能太大問題,一點點lag都唔緊要

而係個mon令你唔想玩部tablet,所以幾全都冇用

當然有人係唔care依個問題~

TOP

我仲等緊.........美國運緊過來中

TOP

以novo7既重量同7吋mon為重點, 最平應該買邊部? novo7真係好輕

TOP