ray1234 當前離線
中級會員
同埋你唔好預佢睇相會好似ipad2禁smooth呀 jzu 發表於 2011-10-3 01:33
TOP
jzu 當前離線
進階會員
想問你用乜野相機? ipad可以即時convert raw而好順?我D90既raw用i5雙核電腦都要半秒至一秒convert raw去j ... ray1234 發表於 2011-10-3 14:17
tonykwan45 當前離線
初級會員
raymond888 當前離線
zeron 當前離線
taxman123 當前離線
jimfactory 當前離線
強烈要求新ROM可支援藍芽Dongle taxman123 發表於 2011-10-5 15:30
alextsk 當前離線