回覆  書中出舉人


    坦白講,我應該一早買***機
john2000 發表於 2014-4-21 08:52



  肯定期交會費的話都幾好用

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

回覆  書中出舉人


    坦白講,我應該一早買***機
john2000 發表於 2014-4-21 08:52



點解呢?
有咩明顯差別?

TOP

回覆 143# 飛云123

個芒質素唔得

TOP

回覆 144# john2000


    Talk7x 應該好D

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

科技野唔會買大品牌,又貴,又快換,冇謂買貴野

TOP

幫人買左部人仔269 (沒3g)

部機好重

TOP

本帖最後由 ja8 於 2014-5-1 13:33 編輯

各位師兄 , 我部機番咗來了 , 先前有d師兄話部機唔完善 , 個心惗今次第一次出手懶嘢了 , 昨天收到後充電一晚 , 今早開來試吓 , 可能我用慣cheap嘢 , $500又OK wo , 行得幾好,幾順吓(無玩遊戲) , 個MON的確差咗d , 但已經內置google play , 又有繁體字 . 現在未root都無好多垃圾 apps , 電話和上網都無問題 , 算係合格滿足了 .
多謝各位師兄指導 !   

IMG_20140501_120241.jpg
IMG_20140501_120155.jpg
IMG_20140501_120131.jpg

TOP

回覆 149# ja8


    1. "個MON的確差咗d", 有無近照參考下?因為都有興趣買部玩下...驚mon 太光長期睇漫畫會辛苦..
2.  可否PM 訂購詳情?

TOP