本帖最後由 hkyung 於 2012-7-5 11:41 編輯

題外話今朝打去3698 4698 話尋晚6點整好
到了宜家維修部仲未有人打嚟叫拎機

大家繼續努力為3星加油

TOP

唔知呢到有無人同一時間係CS睇到情況,

有嘅可唔可以 以第三者方式分享下

TOP

樓主爆粗都係因為佢覺得比三叔個cs老點左,情有可原,cs 爆粗就唔可以原諒la, 佢地應有足夠training 去對應angry customers, 這件事顯視三叔cs的不足.

TOP

只能講你唔尊重人,人地咪唔尊重你囉
就算番緊工咪又係人一個,警察都講粗口啦
唔通比人打都唔還手咩

TOP

"要人尊重你,首要識尊重人" 完全同意!
我覺得應該擺呢個POST去吹水區

TOP

垃圾三星服務  當然給人XYZ 前線人員正常唔應該用任何粗口/惡意說話 , 我都做過客服 , xyz 左耳右耳出 ,  三星維修唔好 當維修好他抵死

ps 以後唔用三星D野

TOP

只能講你唔尊重人,人地咪唔尊重你囉
就算番緊工咪又係人一個,警察都講粗口啦
唔通比人打都唔還手咩 ...
yeahsoming 發表於 2012-7-5 11:46 AM


我覺得... 講粗口我又唔覺得有咩唔尊重...
如果鬧人類似 "有爺生, 冇乸教" 呢 d 又話忍唔住要還拖...

好多地盤佬平時講嘢十句有九句半夾有粗口, 咁佢就算對一般人傾偈都會有少少粗口, 習慣改唔到, 咁唔通佢哋出街買嘢講句粗口, 店員又要還拖咩?

好多時都見 d CS 在街/ 後樓睇煲煙講粗口啦, 個女 CS 應該係一時收唔切口爆咗粗...
但做 CS 點都唔應該爆粗... CS 爆粗就係錯晒

TOP

兩個都錯, 但個***CS爆粗同大力關門就真係好差。
換左apple / Bank CS 一定唔會。

另外有d野真係好奇怪,
電視見到d人向差佬爆粗,
又無人出來幫差佬講說話,
話下好CS又好似要打要殺。
我唔幫樓主, 因為佢控制唔到自已。
但樓主唔係CS喎, 佢認自已係粗人喎。
但做CS做到噤, 真係唔好做啦。
做咩服務呀!!

唔通差佬比人爆粗,
可以通街發皮4咩!!

歡迎各位比意見

TOP

本帖最後由 ohlalayeah 於 2012-7-5 12:38 編輯

睇咗咁多頁, 相信呢度有好多 九十後, 或 後八十後. 概歎近年太多後生仔女事非不分. 無能力洞察整件事就去批判. 希望有一樣嘢大家都要明白, 無論客戶點樣態度差, 凡代表一間公司 (除咗黑社會 或 收數公司 等 爛仔公司), 職員一定唔可以對客人講粗口, 因為佢地在其位要盡其職, 對客人講粗口即係代表呢間公司根本唔尊重客人. 客人可以擺明唔尊重一間公司, 但一間公司想賺客戶錢, 點都應該擺出一副尊重客人的態度. 所以公司應該要訓練員工, 絕對不能以粗口對待客人.

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP