本帖最後由 ohlalayeah 於 2012-7-5 12:38 編輯
睇咗咁多頁, 相信呢度有好多 九十後, 或 後八十後. 概歎近年太多後生仔女事非不分. 無能力洞察整件事就去批判. 希望有一樣嘢大家都要明白, 無論客戶點樣態度差, 凡代表一間公司 (除咗黑社會 或 收數公司 等 爛仔公司), 職員一定唔可以對客人講粗口, 因為佢地在其位要盡其職, 對客人講粗口即係代表呢間公司根本唔尊重客人. 客人可以擺明唔尊重一間公司, 但一間公司想賺客戶錢, 點都應該擺出一副尊重客人的態度. 所以公司應該要訓練員工, 絕對不能以粗口對待客人. |