其實我都係腦場人, 如果唔係點解可以一開波換3次機...
唔係點解我咁早就訂幾部NOVO7返來...因為我要成日搵 ...
totoki 發表於 2011-10-1 22:31



    大陸有冇網友有呢種問題???

我覺得你個case好特別.

TOP

回復 1480# raymond888


    師兄你部機係咪跟左條usb otg線?想問下有冇試過駁cf card reader??
因為呢個功能對我好緊要

TOP

回復 1482# zeron
沒有,只是試過usb 手指(8g) ok,用一般的usb 加長線

TOP

回復 1483# raymond888


  師兄介唔介意試下駁CARD READER,我買TABLET都係為左呢個功能ONLY~

TOP

回復  raymond888


  師兄介唔介意試下駁CARD READER,我買TABLET都係為左呢個功能ONLY~ ...
zeron 發表於 2011-10-2 21:00


ching, 我幫你試左, CF card reader無問題, 但張卡要format做Fat32

TOP

回復 1485# jzu


    THX~師兄你係咪用普通線就得??

TOP

回復  jzu


    THX~師兄你係咪用普通線就得??
zeron 發表於 2011-10-2 22:20


我用左一條普通usb 2.0 extend cable + 4 slot card reader

TOP

回復 1487# jzu


  實在感激..........我果日影完WEDDING,其中有位兄弟即時將我D相過左落IPAD2with camera connect kit, 在場既老人家拿住部ipad 2睇相好開心


不過我覺得ipad2太貴,同埋android應該都做到.!

TOP

回復  jzu


  實在感激..........我果日影完WEDDING,其中有位兄弟即時將我D相過左落IPAD2with camera con ...
zeron 發表於 2011-10-3 00:55


ipad2睇相好順架, 同埋可以直接睇埋raw 但好貴同埋重, 我玩左幾個月就trade左
novo8睇唔睇到raw我都唔知, 同埋你唔好預佢睇相會好似ipad2禁smooth呀

TOP

回復 1489# jzu


我預期睇到JPG唔太lag已經夠了~~
我一張raw都30幾mb~過落navo8好快收工~~

TOP