本帖最後由 b-29 於 2017-5-27 13:12 編輯
今早想將小米板2 重刷開發版rom,當然要試試hi13 的成績!係米版2 同時按下電源制、音量減,進入fastboot mode, 用usb 缐連接電腦 , 執行 XiaoMiFlash ,,,呵呵出現緣色bar 有數字顕示flashing ,,,,, 點之,100 seconds, 又200 seconds 糸咁loop 未停、心知不妙!刷安卓通常5分已經完成。
等佢去到800seconds 便拔除usb缐,部米扳2畫面仍然出現fastboot 公仔icons,便長按電源制reset 部機!
好彩重啓后入番桌面,個糸統冇事!
后來, 反復刷機都是這様!
最後!醒起,將刷機rom由tf card 移去C drive 卓面!再次刷機!
OH God, this time is OK.......
唉!搞左成朝,四圍搵adb drivers ..... 原來....... |