mak710 當前離線
初級會員
TOP
ramonmak 當前離線
中級會員
beenoliu 當前離線
進階會員
新手剛於ssp入hibook pro, 請問win 10 啟用時話我個金鑰唔啱,但packing無任何key, 係唔係零售無比我? ... mak710 發表於 2016/8/26 07:19
幾錢入手?想買,THX! 定係 Microsoft 網買好啲? beenoliu 發表於 2016-8-26 11:43
KinChungE 當前離線
長老會員
新手剛於ssp入hibook pro, 請問win 10 啟用時話我個金鑰唔啱,但packing無任何key, 係唔係零售無比我? ... mak710 發表於 2016-8-26 07:19
照計你部機出廠前bios唔記得左燒條key落去 拎翻舖換機啦 KinChungE 發表於 2016-8-26 12:07
fatboo 當前離線
Thanks, 又要行多轉 mak710 發表於 2016-8-26 12:58
wah0102 當前離線
師兄點呀,換到機? fatboo 發表於 2016-8-26 23:13