回復 121# seven3137


呢個真係唔知
    不過我諗應該唔會死, 因為佢ROOT既方法同平時唔同

TOP

TOP

回復 121# seven3137


    ROOT不同刷rom

TOP

thank  you for tutorial

TOP

請教一下

1) 在那裡可以訂機?
2) root左, 是否就用到 "頭條日報" "am730"等apps呢?

thanks

TOP

回復 126# benllp


    Y網大把

TOP

回復 124# samsunguy


    CHING冇錯, 所以唔會變磚, SEVEN兄你放心

TOP

Y網見$1800 有現貨有D 心動
CHING 係唔係裝左GO 桌面之後可以好似平時ANDROID 手機咁用???
同埋想問下如果用黎玩FB FLASH GAME 順唔順?

TOP

可唔可以係頭post加埋ipad2, novo7 adv同fire比較?
另外重量都係重點

TOP

本帖最後由 angusw008 於 2011-11-23 22:59 編輯

回復 129# noon


    到現時為止只可以保證以下地方

1. 可以ROOT
2. 裝到MARKET及其他GOOGLE SERVICE, 例如GMAIL, YOUTUBE
3. 裝到GO EX, 可以轉做平時2.3介面
4. 100%顯示到中文

暫時不保證如下

1. 未必可以安裝所有APPS
2. 未有FULL SETTINGS, 即使用左GO EX都只有AMAZON自己個SETTING
3. 暫時轉唔到輸入法, 即使裝左都轉唔到

不過可以放心既係, FIRE出左一日就ROOT到, 而且XDA班神人努力緊, 佢地試緊SOLIDRECOVERY, 只要RECOVERY到, 就會試KERNEL, 然後會試CUSTOM ROM, 佢地講過SOLID RECOVERY時間大約12月第一個星期, CUSTOM ROM大約一月頭會有BETA

TOP