本帖最後由 indyyeung 於 2012-7-17 01:04 編輯
回復 yik_cheung
真係幾煩.........我認同...........
C兄係深圳寄深圳嗎
因為今日我深圳寄廣州... ...
ellie 發表於 2012-7-17 00:21 
我同佢講係mp4 player,佢唔明我再講播放器,跟住佢就無再問就收左,$18人仔,我係沿河路個間申通寄,係上網d人講最近關口個間!
如果有下次的話都係搵間近東門或華強既,順手行街唔使走來走去! 第二日佢收到check左後,叫我按退錢! 最穩陣都係退錢! |