回復 1198# yik_cheung


    真係幾煩.........我認同...........
C兄係深圳寄深圳嗎
因為今日我深圳寄廣州...............申通唔肯收

TOP

回復 1200# 167pk


    因為呢次我係用FD 淘寶A/C買
所以唔想煩到佢搞退貨又買過@@ (佢有大陸銀行戶口)
而且出去睇咗咁多部都係鐘意U30GT
所以佢換過部新既比我都算啦

而家有咩方法淘寶買野係唔洗蝕咁多滙率/手續費?

TOP

我想問U30GT插左耳機會唔會都係細聲呀?

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

本帖最後由 indyyeung 於 2012-7-17 01:04 編輯
回復  yik_cheung


    真係幾煩.........我認同...........
C兄係深圳寄深圳嗎
因為今日我深圳寄廣州... ...
ellie 發表於 2012-7-17 00:21


我同佢講係mp4 player,佢唔明我再講播放器,跟住佢就無再問就收左,$18人仔,我係沿河路個間申通寄,係上網d人講最近關口個間!
如果有下次的話都係搵間近東門或華強既,順手行街唔使走來走去! 第二日佢收到check左後,叫我按退錢! 最穩陣都係退錢!

TOP

回復 1205# indyyeung


我今日都係去沿河南路果間...........-.-我唔係講MP4/播放器
講電腦.........他就不收了@@

有無C兄可以SHARE東門/華強/黃崗關口一帶的速運@@?

TOP

回復  yik_cheung


    真係幾煩.........我認同...........
C兄係深圳寄深圳嗎
因為今日我深圳寄廣州... ...
ellie 發表於 2012-7-17 00:21


我係深圳寄深圳. 不過我寄時. 申通淨係問我有冇電池.. 其他野就冇問..

TOP

回復  yik_cheung


    嘩.........死點都肯換-,0
你在邊間買???

我今日去果間申通..........唔肯幫我寄 ...
ellie 發表於 2012-7-16 23:25


果間野叫"億聯興XXXXXX", 我同佢地講之前寄回來整係冇架. 而今次給我的多了一個壞點, 我重影左張相畀佢地睇.. 於是佢問我個壞點阻唔阻我工作,  緊係左阻啦.. 果塊野有幾多pixel丫... 個壞點重要係光點來架..  最後佢話叫我寄回給他們更換, 我重叫佢發貨前幫我check清一D呀!

TOP

我同佢講係mp4 player,佢唔明我再講播放器,跟住佢就無再問就收左,$18人仔,我係沿河路個間申通寄,係上網d ...
indyyeung 發表於 2012-7-17 01:02



    同意,退錢,退運來費用及退貨最安全。
因沒有時間上大陸寄,用了港幣250元才寄回退貨。@@"

若來回多幾次,已可買行貨。

TOP

回復 1189# 167pk


    做咗 都係唔得 :(

TOP